Go to brand 3.3.3 POIR
Doradztwo i finanse Maciej Główka realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Internacjonalizacja innowacyjnej polskiej marki produktowej IsoFit na świecie”
Wartość projektu: 178 700,00 zł
Wartość dofinansowania: 151 895,00 zł
Celem projektu jest wzrost rozpoznawalności i pozycji rynkowej nowatorskiej marki produktowej IsoFit, obejmującej gamę napojów funkcjonalnych: hipotoników, izotoników i hipertoników, poprzez działania informacyjno-promocyjne na rynkach międzynarodowych. Rozszerzenie działań eksportowych i podjęcie rozmów handlowych z nowymi partnerami biznesowymi prowadzić będzie do wzrostu dynamiki sprzedaży i wzrost przychodów Wnioskodawcy. Zwiększenie skali i zasięgu sprzedaży produktów marki
IsoFit w przyszłości umożliwi wzrost nakładów inwestycji w markę w kierunku ciągłego udoskonalania produktów, powiększania gamy smakowej oraz zdobywania nowych rynków.
Bony na innowacje 2.3.2 POIR
Produkty IsoFit zostały dofinansowane z Funduszy Europejskich w ramach projektu „Opracowanie i optymalizacja technologii otrzymywania nowych, naturalnych i atrakcyjnych napojów hipotonicznych, izotonicznych i hipertonicznych w oparciu o polskie owoce, skierowanych do sportowców, ze szczególnym uwzględnieniem biegaczy”.
Wartość projektu: 381 300,00 zł
Celem projektu było opracowanie gamy napojów hipotonicznych, izotonicznych i hipertonicznych uzyskanych w oparciu o wyselekcjonowane wsady z polskich owoców, o właściwościach prozdrowotnych i sensorycznych dotąd nie oferowanych na rynku europejskim. Wyeliminowano syntetyczne aromaty, barwniki czy słodziki, obciążające organizm.